Konfirmation 2024

Alle børn, som er døbt, kan blive konfirmeret, hvis de har deltaget i konfirmationsforberedelse og er fortrolige med den kristne børnelærdom og folkekirkens gudstjeneste. Er man ikke døbt, er man naturligvis velkommen, men man skal døbes inden konfirmationen, hvilket aftales nærmere med præsten. Udfyld tilmelding til dåb før konfirmation her.

Normalt bliver børnene konfirmeret, når de går i 8. klasse.

I Mariendal kirke har vi konfirmation sidste søndag i april og første søndag i maj, med mindre en af dagene falder i en kirkelig højtid, f.eks. påsken.

Konfirmationsforberedelsen

Forberedelsen til konfirmationen bygger på dåben. Målet er, at konfirmanderne bliver fortrolige med den kristne børnelærdom og folkekirkens gudstjeneste.
Som en del af forberedelsen skal konfirmanderne deltage i et antal gudstjenester.

Konfirmation i 2024

Lørdag den 27. april kl. 10.30  &  12.00 v/ Birgitte Veit