Udflugter

Tilmelding og praktiske oplysninger

GENERELT

I løbet af året arrangeres en række hel- og halvdags udflugter, og ofte er målet med turen at se en spændende udstilling uden for København. På de kortere ture drikker vi gerne en kop kaffe, medens der på heldagsturene serveres frokost og eftermiddagskaffe.

Antallet af deltagere på turene varierer fra gang til gang og tilmelding er nødvendig. Beboere i Mariendal sogn har fortrinsret, Andre kan komme på en venteliste.

Tilmeldning skal ske under det enkelte arrangement (klik på teksten Tilmeld på forsiden) eller ved peronligt fremmøde på kirkekontoret, ligeledes fra kl. 10.00.

Man kan ikke tilmelde sig via mail eller på telefonsvareren.

Man kan ikke tilmelde sig alle arrangementer på én gang. Der åbnes for tilmelding fra ca. 14 dage før arrangementet finder sted.
Der er ikke tilmelding til koncerter.

Meld venligst afbud til kirkekontoret på mariendals.sogn@km.dk / 51307355, hvis du bliver forhindret i at komme.

Vi beder vi dig/Jer om at blive hjemme, hvis du viser tegn på sygdom, så vi undgår at smitte hinanden. Har du tilmeldt dig et arrangement, beder vi dig venligst om at melde afbud til kirkekontoret på mesc@km.dk / 51307355, hvis du bliver forhindret i at deltage.

Vi glæder os til at se jer!!!

Fredag den 22. marts

Vi kører til Hirschsprungs Samling der viser udstillingen "Soldater, kunsten og danskere i krig" Tilmelding fra 7. marts kl. 10.00.

KIRKETUR  - Onsdag den 22. maj kl. 17.30 Efter en kort aftensang i kirken serveres en sandwich. Herefter kører vi til

Christiansborg Slotskirke, hvor vi vil få omvisning. Tilmelding til turen fra tirsdag den 7. maj på kirkens hjemmeside eller ved personligt fremmøde på kirkekontoret i åbningstiden klokken 10.00 – 13.00. Deltagelse er kun mulig, hvis man bor i Mariendal Sogn.

SKOVTUR TIL KALUNDBORG OG RØSNÆS Torsdag den 13. juni og tirsdag den 18. juni
Sommerens første skovtur går til Kalundborg, hvor vi skal på ”middelaldertur” og besøge Vor Frue Kirke med de fem tårne, den gamle bymidte Højbyen og Esbern Snares borgruin samt Kalundborg Museum. Efter middag kører vi ud over de smukke landskaber på Røsnæs.

Afgangs- og hjemkomsttid fremgå af sommerkirkebladet og kirkens hjemmeside til den tid.

Tilmelding til turen den 13. juni fra torsdag den 30. maj og til turen den 18. juni fra torsdag den 4. juni på kirkens hjemmeside eller ved personligt fremmøde på kirkekontoret i åbningstiden klokken 10.00 - 13.00. Deltagelse er kun mulig, hvis man bor i Mariendal Sogn.

Kommende udflugter